látogató számláló

A pap, aki punk

Paul Bettany dacos természet. Ahogy ő mondja: örökre kisgyerek maradt, ami meg esetleg mégis felnőtt belőle, az egy vad punk.

Paul Bettany dacos természet. Ahogy ő mondja: örökre kisgyerek maradt, ami meg esetleg mégis felnőtt belőle, az egy vad punk.

– Nem bírom, ha valaki azt mondja nekem, vannak számomra elérhetetlen dolgok – nyilatkozta a színész, amikor a műfaj néhány száz rajongója előtt először vetítettek részleteket legújabb filmje, A pap – Háború a vámpírok ellen 3D (The Priest, hazai bemutató: május 12.) legizgalmasabb jeleneteiből. – Ha azt hallom, hogy valami el van zárva előlem, rögtön mindent bevetek, hogy megszerezzem. Néhány éve egy kritikus azt írta, hogy drámai szerepekben jó vagyok, de sosem leszek akciósztár. Másnap reggel már az edzőteremben kezdtem a napot, és azóta se hagytam abba az edzést.

A lakhatatlanná vált Földön vámpírok ellen küzdő katona-szerezetes 3D kalandjaival azonban Bettany úgy érzi, elért mindent, amit ebben a műfajban el lehet.

– Ez a film őrület, gátlástalanul hat az érzékekre, nagyon kemény, és nagyon gyors – mondta a színész. – Most már itt az ideje, hogy kipróbáljam: lehet-e igazi, drámai színész, akinek olyan kockás hasa van, mint nekem.


süti beállítások módosítása