látogató számláló

A zsaru, aki ír

A mozi mindig győz: idén először a 21 Jump Street – A kopasz osztag lesz az a film, ami elsöprő sikerével és gyors kultuszhírével bebizonyítja: a film világában még mindig van szufla.

A mozi mindig győz: idén először a 21 Jump Street – A kopasz osztag (21 Jump Street, hazai bemutató: május 3.) lesz az a film, ami elsöprő sikerével és gyors kultuszhírével bebizonyítja: a film világában még mindig van szufla.

Az interneten már megjelent kritikák végre egyetértenek: a tini vígjáték és a zsarupáros thriller műfajának keverékéből igazi, őrületes film született, Jonah Hill pedig nemcsak főszereplőként, hanem íróként is érdemes a figyelemre.

A 80-as évek népszerű tévésorozatának újrafeldolgozásában két fiatal zsarut álruhában egy gimnáziumba küldenek bevetésre, ahol gimisnek álcázzák magukat, és egy kábítószergyár után kutatnak.

A Project X – A buli elszabadul írója, Michael Bacall és Jonah Hill együtt dolgozott a forgatókönyvön.

– Egyáltalán nem nevezném ezt munkának – nyilatkozott nemrég Hill. – Együtt idétlenkedtünk. Ha kaptam az éjszaka közepén egy sms-t vagy egy e-mailt Michaeltől, sosem lehettem benne biztos, hogy valami meghökkentő, dilis képet küld-e, amit a netről gyűjtött csak nekem, vagy egy újabb ötletét akarja-e megosztani. De megnyugtatok mindenkit: én is elég sokat szívattam őt. Csodálkozom is, hogy mégis igazi forgatókönyv lett a végeredmény.


süti beállítások módosítása