látogató számláló

Pókember ruhája

Andrew Garfield készül. Az új pókember-film, A csodálatos pókember (16) piros-kék ruhás főszereplője tudja, a bemutató után megváltozik az élete: világhírű lesz, és rajongók hada követi majd, bárhová is menjen.

Andrew Garfield készül. Az új pókember-film, A csodálatos pókember (16) (The Amazing Spider-Man, hazai bemutató: július) piros-kék ruhás főszereplője tudja, a bemutató után megváltozik az élete: világhírű lesz, és rajongók hada követi majd, bárhová is menjen. Sokak szerint, erre nem lehet felkészülni, Ellen DeGeneres azért megpróbált segíteni. A múlt héten, amikor tévés show-műsorában vendégül látta a fiatal színészt, álruhába öltöztette: Garfield átmenetileg hosszú szőke hajat és lefelé konyuló bajszot kapott, körülbelül úgy nézett ki, mint egy ZZ Top rajongó kamionsofőr a hetvenes évekből.

De a fiatal angol színész szerint a műszőrzet még mindig jobb, mint a csodálatos pókjelmez: annak különleges anyagát mintha szándékosan úgy tervezték volna, hogy ő viszkessen tőle, és olyan feszes volt, hogy amikor ebben forgatott, semmilyen ruhát nem vehetett alá.

– Meztelennek éreztem magam benne – mondta Andrew Garfield Ellennek. – Miközben pont azt kellett volna eljátszanom, hogy ha felveszem az álarcot, szabadabb vagyok és bátrabb, én folyton amiatt aggódtam, hogy mindenütt paparazzók lesnek rám, én meg ott állok egy szál gumidresszben…


süti beállítások módosítása