látogató számláló

Pizza Eisenbergtől

A múlt hétfőn hatalmas sor alakult ki ebédidőben egy austini pizzéria előtt a South Congress Boulevard-on. Igaz, a Hot Slice Pizza nevű cég valami különlegeset szervírozott a vendégeinek: a kisablak mögül egy Oscar-díjra jelölt színész szolgálta ki az ebédelni vágyókat...

A múlt hétfőn hatalmas sor alakult ki ebédidőben egy austini pizzéria előtt a South Congress Boulevard-on. Igaz, a Hot Slice Pizza nevű cég valami különlegeset szervírozott a vendégeinek: a kisablak mögül egy Oscar-díjra jelölt színész szolgálta ki az ebédelni vágyókat: harminc percen keresztül Jesse Eisenberg állt a pult mögé, hogy így népszerűsítse új filmjét, a 30 perc vagy annyi se (30 Minutes or Less, hazai bemutató: október 13.) című vígjátékot. És jól bírta a film- és pizzarajongók rohamát.

– Ebben szerencsére jó vagyok – nyilatkozta a Közösségi háló-ban hatalmas kritikai sikert arató fiatal színész. – Az utóbbi időben talán kijöttem a formából, de régebben nagyon sokat pincérkedtem. Nagyjából tíz éve filmezem, és összesen legalább tíz évet dolgoztam ilyen helyeken. Gimiben meg utána, már úgy is, hogy közben színészként dolgoztam, sokat melóztam hamburgerezőkben és egy rövid ideig egy elegáns étteremben is. És pizzát is hordtam ki – bár sosem voltam akkora vagány, mint a filmbeli srác, akit játszom. Szerencsére. Talán ezért nem rabolt el soha egy kuncsaftom sem…


süti beállítások módosítása